Apple Store iconPhil Schiller v rozhovoru pro deník The Independent prozradil, že společnost Apple dostala mnohem více objednávek na nové MacBooky Pro, než na jakoukoliv předchozí generaci MacBooků Pro.



Dále deníku sdělil, že společnost Apple je hrdá na to, že má nejvíce objednávek v historii, a dále podotýká, že to svědčí o tom, že lidé jsou stejně nadšení z nového MacBooku jako celá jablečná firma. Phil Shiller potvrdil, že byl překvapen z brzké kritiky lidí na nový MacBook Pro, ale řekl: „To je v pohodě, kritika je zdravá.“ Kritické ohlasy přisuzuje skalním fanouškům Applu, kteří vždy vedou vášnivé debaty o nových produktech společnosti. Dodal, že společnost na sebe vzala určitě riziko, ale každý krok vpřed potřebuje změny, jako se tomu stalo u MacBooku Pro. A zároveň se mu líbí, že jablečná firma má tolik vášnivě debatujících fanoušků.

„Staráme se o to, co mají rádi a co jim dělá starosti. A je našim úkolem pomáhat lidem pomocí těchto změn. Víme, že jsme udělali správná rozhodnutí ohledně nového MacBooku Pro, a že je to nejlepší MacBook jaký jsme kdy vyrobili“ řekl, ale připustil, že nový MacBook nemusí být pro každého. Doufá, že každý dá novému MacBooku šanci a uvidí, jak skvělý je. Dále prozradil, že společnost bude dále pracovat i na desktopové verzi Macu.

Zatímco některé společnosti stírají rozdíly mezi notebooky a tablety, tak Apple chce rozhodně zachovat MacBook v takové podobě jako je nyní. Společnost Apple je zastáncem toho, že Mac a iOS zařízení jsou v zásadě dva různé výrobky. „Příkladem může být to, že panel nabídek u Macu je vždy nahoře a iZařízení nemá panel nabídek nahoře a nikdy mít nebude,“ řekl Phil. Z vlastní zkušenosti poté tvrdí, že notebook s dotykovým displejem je nesmysl. Dodává, že to není tak intuitivní jako práce s myší a Trackpadem.

7

Zdroj: macrumors.com