ipad jako nástroj pro expedice iconPřed pár dny se objevily e-maily mezi reklamní agenturou a Philem Schillerem, ten byl velmi rozčílen ze situace, kterou reklamní agentura nazvala podobnou, jako tomu bylo v roce 1997. Phil řekl, že situace je úplně jiná, Apple má nyní skvělé produkty, jen je nedokážeme dobře propagovat.



Tehdy byla společnost na pokraji krachu a dalších 6 měsíců by už nepřežila. Pak se vrátil Steve Jobs, udělal velkou tlustou čáru a začalo se vše od začátku. Reklamní agentura se poté Philovi omluvila.

Poslední informace ze serveru Ad Age mluví o tom, že pro Apple budou pracovat 4 reklamní agentury WPP AKQA, Interpublic Group Huge, Area 17 a Kettle. Tyto reklamní agentury budou mít na starost propagaci softwarových funkcí na zařízeních společnosti Apple. Společnost si je tedy velmi dobře vědoma neustálým reklamním útokům např. od Samsungu, porovnávající Apple zařízení se Samsungem pro jejich prospěch. Apple plánuje zdvojnásobit počet zaměstnanců v reklamním oddělení, aktuálně je zde zaměstnáno kolem 300 lidí. Kolik Apple investuje do reklamy každý rok se můžete dočíst zde.

ipad jako nastroj pro expedice

Zdroj: adage.com