Téměř s jistotou můžeme říci, že Apple na dnešní konferenci WWDC představí svou novou streamovací službu Apple Music. Kalifornská společnost si s touto novinkou vytyčila nemalý cíl. Podle americké tiskové agentury Associated Press má Apple velmi ambiciózní cíl získat pro svou službu až 100 miliónů předplatitelů.
Toto číslo je opravdu obrovské ve srovnání s počtem předplatitelů všech ostatních hudebních streaming služeb na světě. Mezinárodní federace hudebního průmyslu eviduje okolo 41 miliónů předplatitelů ve všech těchto službách s tím, že největší podíl patří populární Spotify se skoro 5 milióny předplatitely ve Spojených státech.
Stejný zdroj také potvrdil výši předplatného – 10 dolarů. Apple doufá, že se mu kombinace silné uživatelské základny spolu s poskytnutím třiměsíční zkušební doby bez poplatku vyplatí a uživatele služba přitáhne.
Analytik Van Baker se k této věci vyjádřil se slovy, že Apple na trh s hudebními službami vstupuje velmi pozdě, ale ještě ho může dohnat, pokud uživatelům iPhonů umožní snadné používání této nové služby. Apple totiž disponuje velkým počtem potencionálních zákazníků, když vezmeme v úvahu 61 miliónů prodaných iPhonů v posledním čtvrtletí.