Někteří uživatelé používající Apple iPhone spolu s mobilním operátorem T-Mobile se nyní potýkají s vážným problémem neboť jejich přístroje se samovolně restartují a padají do Blue Screenu „Modré smrti“. Tyto zprávy se poprvé objevili na stránkách podpory společnosti Apple již tuto středu 25.5.2015, dále pak na webu Reddit.com a Twitteru.
S tímto problémem se potýkají modely iPhone 6, 6 Plus a 5s. Apple i T-Mobile zatím nevydalo žádné vyjádření a proto je nyní těžké odhadnout kolik uživatelů je vlastně postiženo a není prozatím ani žádný funkční způsob jak tuto chybu odstranit. Někteří uživatelé uvádí, že částečné odstranění problému nastalo pouze tehdy, když zakázali Wifi v nastavení přístroje, ovšem tato možnost se jeví pouze jako nutná nouze.
Dle podpory T-Mobile je zákazníkům navrhována možnost tvrdého restartu přístroje za současného držení tzv. trojkombinace tlačítek (Home button, down volume, power button) a následně pak uvedení přístroje do továrního nastavení. Toto je pro mnohé velmi nepříjemná a zdlouhavá cesta, která samotný problém řeší jen částečně a nebo vůbec. Není známo zda tento problém postihuje i uživatele na území České Republiky a jakým způsobem bude řešen. Pro všechny postižené navrhuji kontaktovat podporu Apple Support a nebo podporu T-Mobile.