Inteligentní hlasoví asistenti jako HomePod a Siri řídí povědomí o domácí automatizaci, HomeKit se stal klíčovou součástí produkčního ekosystému Apple. Pokud nepoznáte nadšenece, který již investoval do plnohodnotného inteligentního domu, nejlepší způsob, jak se dnes o HomeKit dozvědět, je v maloobchodních prodejnách společnosti Apple.



Od července 2017 Apple viditelně představil HomeKit v obchodech po celém světě s displeji příslušenství a vlastní demonstrační stanicí, která simulovala zkušenost aplikace iOS Home. Vysoce viditelné displeje byly cenným způsobem, jak představit návštěvníky obchodů HomeKit, ale prostor pro domácí automatizaci je od té doby ještě konkurenceschopnější.

Chcete-li přesvědčit zákazníky, aby si vybrali HomeKit přes domovskou stránku Google nebo Amazon, Apple bude muset  prokázat, že je zkušenost s HomeKit nejlepší. nejlépe toho lze dosáhnout pomocí více působivých maloobchodních displejů.

Apple prodejny aktuálně nabízí dva typy displejů HomeKit. Klasické návrhy obchodů obsahují jednoduchý grafický panel s reklamou HomeKit a extrémně malý výběr produktů, které je možné vyzkoušet níže.

Apple používá k popisu svých současných zobrazení představuje mnohem komplexnější demo oblast s 2 nebo 4 portrétními televizory, které zobrazují scény z virtuálního domácího prostředí. Jak to dovolí prostor, jsou tyto televizory připojeny k nejrůznějším produktům Apple – iPad, iPhone, HomePod, Apple Watch a Apple TV.