Bezkontaktní mobilní platby prostřednictvím služby Apple Pay si za první měsíc od spuštění aktivovalo 49 000 klientů České spořitelny, kteří provedli 591 tisíc transakcí a zaplatili za zboží a služby v celkovém objemu více než 256 milionů korun. Apple Pay u České spořitelny již používá více než polovina uživatelů mobilních telefonů iPhone.



Klienti České spořitelny mohou využívat službu Apple Pay od 19. února 2019. Od loňského srpna mohou rovněž klienti využívat mobilní platební aplikaci Poketka, která je určena pro uživatele telefonů a zařízení s operačním systémem Android.

Placení přes Apple Pay je nyní dostupné pro klienty s kartou Visa. Karty Mastercard bude možné přidávat do Apple Pay v řádu několika týdnů, buď ještě v průběhu března nebo dubna 2019.

Bezkontaktní platby Apple Pay lze využít pomocí iPhonu, Apple Watch, iPadu nebo počítače MacBook. Platit lze na bezkontaktních platebních terminálech nebo u internetových obchodníků, kteří podporují platební službu Apple Pay.

Kromě placení umožňuje Česká spořitelna klientům s telefony a zařízeními s operačním systémem Android a iOS i bezkontaktní výběry z bankomatů pomocí technologie NFC. V současné době umožňuje bezkontaktní výběry více než 250 bankomatů České spořitelny. Ke konci roku 2019 by bezkontaktní výběry měla umožňovat přibližně třetina ze všech bankomatů České spořitelny.