Každý den lidé navštěvující Apple Stores po celém světě a sdílejí fotografie a videa své kreativity pomocí hashtag #todayatapple. Působivé portréty, ilustrace, písně a filmy odhalují pozoruhodný talent odemčený účastí v obchodech. Příspěvky jsou inspirativní a připomínají, že i obyčejní lidé, jako jsme my, mohou dnes udělat něco mimořádného. Ale co se stane zítra?
Mnoho zákazníků, kteří se dnes účastní zasedání Apple, nemá v tvůrčím umění formální zázemí. První návštěvníci často neplánované poklesnou. Když už jste v obchodě, můžete se snadno zapojit do aktivit, které se dějí na videostěně. Díky kreativnímu procesu z první ruky a práci ostatních zákazníků během relace je vyzkoušení něčeho nového přístupnějšího.
Ale procházení plánu relací online může způsobit váhání. Co udělám? Stojí tato návštěva za můj čas? Jsem dost kvalifikovaný, abych držel krok? Co vytvořili minulí účastníci? Profesionální video upoutávky a fotografie na webových stránkách společnosti Apple jsou skvělým primerem, ale nemohou zcela nahradit skutečné výtvory zákazníků.
Pokud se zúčastníte dnešní relace Apple, rádi bychom viděli vaše fotografie. Postupujte podle maloobchodního průvodce 9to5Mac a získejte podrobné informace o nejnovějších zprávách Apple Store.