Produkty fungující jako předplacené služby Applu jsou pro jeho obchodní model stále důležitější a v současnosti podle Fortune 50 vzrostl v roce 2020 zisk o 16 procent na 53,7 miliard dolarů. Společnost Loup Ventures zdůrazňuje, že Spotify nashromáždil 144 milionů placených předplatitelů za období 14 let, zatímco Apple Music nashromáždil 85 milionů placených předplatitelů za pouhých pět let. „To ukazuje sílu služeb postavených na výchozích aplikacích,“ uvádí se ve zprávě.
Společnost Loup Ventures tvrdí, že v úspěšném segmentu služeb společnosti existuje prostor pro řadu přírůstků. Nová předplatná by se mohla „skrývat na očích“, postavená na stávajících aplikacích, což by zase pomohlo dalšímu růstu a přijetí produktů a služeb Applu. Ve zkratce to znamená, že společnost by mohla nabízet „vylepšené“ verze současných aplikací, které by nebyly zadarmo.
Jedním z příkladů je například aplikace Akcie. Její placená verze by narozdíl od té bezplatné mohla nabídnout možnost bezpečného investování pomocí Apple Card. Rovněž by nabídla i poradenské služby.