Začátkem tohoto týdne Apple začal vyžadovat, aby zákazníci využívající studentské slevy ve Spojených státech ověřili svůj status učitele, studenta nebo zaměstnance školy prostřednictvím UNiDAYS.



Tento požadavek byl velkou změnou, protože Apple nikdy předtím nežádal zákazníky, aby se ověřili, a nyní, pouhé tři dny po přidání ověření, Apple požadavek odstranil. Poté, co byl zaveden požadavek ověření pomocí UNiDAYS, objevily se stížnosti od některých uživatelů, které naznačovaly, že web UNiDAYS byl nefunkční kvůli ověření, protože požadoval od zákazníků, aby nahráli ID studenta s datem vypršení platnosti. Uživatelé nemohli získat zlevněné produkty, což může být důvod, proč Apple tento požadavek zrušil. Není jasné, zda Apple po vyřešení problémů znovu zavede proces ověřování, ale prozatím neexistuje žádný požadavek.