Adam Mosseri dnes oznámil tři nové změny, které jsou k dispozici v aplikaci Instagram. Podle Mosseri se společnost soustředí na nové způsoby označování značek a produktů, aby bylo možné lépe hodnotit původní obsah.



Během minulého roku Mosseri opakoval, jak důležití jsou tvůrci pro Instagram – a dnes tomu nebylo jinak. „Jedna z věcí, které jsem se naučil z rozhovorů s tvůrci, je, jak důležité je pro ně získat uznání za práci, kterou dělají. Snažíme se tedy, aby zásluhy patřily těm, kteří si to zaslouží. První změnou je, že každý uživatel bude nyní moci u příspěvků používat funkci označení produktu. Tato funkce již byla k dispozici pro omezený počet lidí, ale její rozšíření pomůže přivést určitou  pozornost k firmě, tvůrci nebo společnosti, kterou milujete. Další funkcí, která se rozšiřuje na všechny uživatele je vylepšené označování lidí. Díky tomu si uživatelé budou moci vybrat kategorii. Takže pokud jste fotograf, módní stylista nebo cokoli jiného, ​​Instagram se postará o to, aby to bylo vidět v příspěvcích, ve kterých jste označeni.“