Začátkem tohoto měsíce jsme informovali o tom, že někteří uživatelé iPhonu dočasně ztratili všechny své poznámky v aplikaci Poznámky poté, co přijali aktualizované smluvní podmínky iCloud společnosti Apple.
Apple nyní nepřímo uznal tento problém v novém dokumentu podpory, který popisuje kroky, které je třeba dodržovat, pokud se vaše poznámky na iCloudu nezobrazují na vašem iPhonu, iPadu nebo Vision Pro. Naštěstí lze poznámky znovu synchronizovat z iCloudu.
Pokud se vaše poznámky na iCloudu na vašem iPhonu, iPadu nebo Apple Vision Pro nezobrazují, postupujte takto:
1. Otevřete aplikaci Nastavení a klepněte na své jméno.
2. Klepněte na iCloud a potom na Poznámky.
3. Ujistěte se, že je zapnutá synchronizace tohoto zařízení a poté zkontrolujte aplikaci Poznámky.
4. Pokud své poznámky stále nevidíte, restartujte svůj iPhone, iPad nebo Apple Vision Pro. Po restartování znovu zkontrolujte nastavení.
Po těchto krocích by se měly vaše poznámky na iCloudu objevit a znovu začít synchronizovat na zařízeních přihlášených ke stejnému účtu Apple. Po dokončení synchronizace by se měl objevit obsah dříve synchronizovaný do iCloudu. Apple v září aktualizoval své smluvní podmínky iCloud s několika drobnými změnami a v posledních týdnech uživatele upozorňoval na jejich přijetí. Podle příspěvků na sociálních sítích problém s mizením poznámek nadále ovlivňuje uživatele. Mizení poznámek nebylo jediným problémem. V dalším novém dokumentu podpory Apple uvedl, že uživatelé iPhonů, iPadů a Vision Pro, kteří obdrží chybovou zprávu „Nelze dokončit akci“ při pokusu o přijetí aktualizovaných smluvních podmínek iCloudu, by měli aktualizovat na nejnovější verzi iOS, iPadOS nebo visionOS a zkusit to znovu.