Hra „Fortnite“ od Epic Games – střílečka třetích osob, která byl představena po přidání režimu bitvy royal, která kopíruje „Battlegrounds“, během prvních 30 dnů po spuštění na iOS zařízení získala více než 25 milionů dolarů, tedy 511,2 milionů korun.



Úspěch je o to více působivý, protože hra „Fortnite“ pro iOS byla od 1. dubna mimo uživatele s pozvánkou, jak uvedla analytická firma Sensor Tower. Průměrné denní výdaje na nákupy v aplikacích jsou nyní více než 1 milion dolarů po celém světě.

Ve Spojených státech uživatelé vynaložili v průběhu prvních dvou dubnových týdnů 9,5 milionů dolarů, přitom společnost Netflix vydělala za stejné odobí 12,6 milionu dolarů. To je mnohem lukrativnější než aplikace, jako jsou Tinder, Pandora a YouTube.

Pokud si Fortnite udrží svojí současnou popularitu na několika dalších měsíců – a to bude letos v létě s příchodem na systém Android, mohli by do konce roku 2018 vývojáři potencionálně získat více než 500 milionů dolarů, odhaduje Sensor Tower.

Ve srovnání, Nintendo v prvním roce dosáhl 56 milionů dolarů, což je běžná částka pro každou aplikaci. Obě hry jsou v porovnání s úspěchem „Pokémon Go“ pouze okrajové hry, zde získali vývojáři zhruba 1,1 miliardy dolarů.

Fortnite Battle Royale „vyžaduje připojení k internetu a zařízení s iOS 11 k přehrávání a je možné jej přehrávat na zařízeních iPhone 6s, iPhone SE, iPad Mini 4, iPad Pro, iPad Air 2, iPad 2017 a novějších zařízeních.

The app was not found in the store. :-(
Zdroj: appleinsider.com