Podle Marka Gurmana z Bloomberg plánuje Apple začít zobrazovat reklamy ve vyhledávání ve své aplikaci Mapy od příštího roku. Gurman to zveřejnil v nové zprávě svého zpravodaje „Power On“.
Reklamy v aplikaci Mapy by nebyly tradiční bannery, které vidíte na webových stránkách, ale spíše placené výsledky vyhledávání. Řetězec rychlého občerstvení by například mohl zaplatit Applu, aby se zobrazoval v horní části výsledků, když uživatel hledá „hamburgery“ nebo „hranolky“. Mnoho podobných aplikací již nabízí reklamy ve vyhledávání, včetně aplikací Mapy Google, Waze a Yelp. Apple již zobrazuje reklamy ve vyhledávání v App Store, což umožňuje vývojářům platit za propagaci svých aplikací. Apple také plánuje zobrazovat reklamy na záložce „Dnes“ v App Store a v nové sekci „Mohlo by se vám také líbit“ ve spodní části seznamů aplikací.