Deník The Wall Street Journal sleduje, kolik peněz vynaloží společnosti za reklamu. V případě Applu se jednalo o 351 milionů dolarů za rok 2013, to je o 5% více než v roce 2012. Televizní reklama Applu stála 339 milionů dolarů, což představuje o 15% více než v roce 2012, další peníze společnost zaplatila za reklamu v tisku, rádiích a internetu.
- Apple zaplatil v roce 2013 = 351 milionů dolarů nárust o 5% o proti roku 2012.
- Samsung zaplatil v roce 2013 = 363 milionů dolarů to je pokles o 10% o proti roku 2012.
- Nokia za rok 2013 = 221 milionů dolarů to o 15x více než v předelém roce za což může odkoupení mobilní divize Microsoftem.
- Motorola za rok 2013 = 189 milionů dolarů.
- BlackBerry za rok 2013 = 90 milionů dolarů 2x více než v roce 2012.
- HTC za rok 2013 = 76 milionů dolarů.
- LG za rok 2013 = 51 milionů dolarů.