4. října 2011 představil CEO Applu Tim Cook na pódiu novou generaci telefonu iPhone 4s. V ten den začal marketingový tým Samsungu vymýšlet agresivní marketingovou kampaň s jediným cílem – „útok na Apple“ ve stylu srovnání Samsung Galaxy S II s telefonem iPhone 4s a ukázat světu výhody Andoridu oproti hloupému iOS v iPhonu.
Viceprezident prodeje pro Samsung v USA byl tehdy Michael Pennington, který měl v úmyslu spustit tuto kampaň společně s Googlem. Ovšem druhý den po představení iPhone 4s svět obletěla zpráva o smrti Steva Jobse, ta vyvolala obrovský zájem všech médií a s ním samozřejmě i spojený zájem o Apple a iPhone 4s, který byl posledním iPhonem, na kterém pracoval i Steve Jobs.
Pennington uvedl v jednom e-mailu, že „toto je ta pravá chvíle na začátek boje proti iPhonu“. Marketingový ředitel Todd Pendleton odpověděl na jeho e-mail ve smyslu protiútoku, který bude porovnávat iPhone 4s a Samsung Galaxy S II. Výsledkem pak byla reklamní kampaň „The Next Big Thing“, na video se můžete podívat níže.
Cíl tohoto plánu byl jasný, ukázat lidem, že Apple nemá žádnou technologickou sílu svých produktů a okamžitě mohou zákazníci přejít na Android, kde má uživatel více možností v úpravě vzhledu a funkcí. To byl výsledek reklamní kampaně na Facebooku pod názvem „Nová škola vs. Stará škola“, ta měla ukázat iPhone jako starý telefon z 80. let nebo dvojici plechovek.
Agresivní reklamní kampaň proti Applu se Samsungu vyplatila, v únoru byl Samsung Galaxy S II už 4. nejprodávanějším telefonem v USA a překonal tak iPhone 4S, iPhone 4 a iPhone 3GS. Proto Samsung chce i nadále pokračovat v potupných reklamních kampaních útočících nejen na Apple, ale už i na ostatní konkurentní výrobce viz. nedávný článek o nové sérii reklam na Samsung Galaxy Note 3.