apple ibm iconApple a IBM představili nové aplikace nazvané IBM MobileFirst for iOS. Aplikace pro iPhone a iPad jsou určené pro podnikovou sféru. Zatím je jich deset ale měli by přijít další. Využívají schopností IBM v podnicích a cloudových služeb.



Advise & Grow

Ukáže klientské finanční a úvěrové údaje, profily zákazníků a analýzu hospodářské soutěž.

advise grow

Trusted Advice

Osobní finance s rychlým přístupem k robustní sadě finančních údajů. Můžete se setkat se svými klienty kdekoliv a nabízí informovaný poradenství na základě hluboké finanční analýzy.

trusted advice ibm

Passenger+

Letušky mají silný nástroj, který jim pomůže dodat zcela novou úroveň zákaznických služeb pro cestující, kteří mají zpoždění. Letuška může identifikovat VIP cestující. Letuška bude mít přehled o pasažérech, zda chybí a zamluví alternativní lety.

passenger+

Plan Flight

Aplikace umožní přístup k systému záznamů, které pomohou odhadnout množství paliva pro nadcházející lety. Před letem pilot dostane shrnutí provozu letiště, let a informace o počasí přímo do iPadu.

plan flight

Pick & Pack

Maloobchodní prodejny nyní mají rychlý a snadný způsob, jak zefektivnit zásobování. Aplikace má v reálném čase přístup k informacím o produktech, včetně umístění a dostupnosti. Aplikace je schopna lokalizovat produkty v obchodě díky iBeacon.

pick pack

Sales Assist

Můžete se rychle stát důvěryhodnými módními poradci. Díky iBeacon snadno identifikujete potřebné informace o pracovnících a jednoduše pomůžete zákazníkům. Můžete navrhnout oblečení na základě informací z předchozích objednávek. Aplikace může najít položky a potvrdit dodání na místě. Aplikace je určená pro prodejce, aby se mohli stát osobními asistenty kohokoliv v obchodě.

sales assist

Retention

Pojišťovací agenti mohou mít rychlou akci na prioritních situacích, včetně nevyplacených prémií, chybějících informací v aplikaci a aktualizací na nároky a životní události. Tím, že ukazuje doporučené kroky, aplikace pomáhá zajistit, aby pojištění zůstalo až do dnešního dně, když časy transakcí jsou omezeny.

retention

Expert Tech

Za rozbřesku mohou technici zvolit servisní vozidla a nástroje, které potřebují, aby co nejlépe dokončili své pracovní příkazy. Na cestě do zaměstnání využijí mapy a údaje o provozu pomoci servisních techniků a dosáhnout svých cílů rychleji. Na místě mohou se zákazníkem prohlédnout technické specifikace, diagnostiku a video tutoriály. Pokud technici potřebují podporu v reálném čase, zkušený kolega může komunikovat přes FaceTime.

expert tech

Incident Aware

Když zákonné orgány přijmou tísňové volání, mohou mít nadhled nad místem díky GPS a mohou určit místo třeba nejbližší záchranky. Aplikace může policistům poskytnout přístup pro výpočet rizika. Mohou tedy učinit lépe informovaná rozhodnutí.

incident aware

Case Advice

Aplikace umožní sociálním pracovníkům pracovat se všemi příslušnými záznamy, údaje o posouzení a pokyny. Sociální pracovníci mají novou možnost spravovat své klienty na cestách, osvobodit je od tradičního způsobu papírování.

case advice