Apple mění odbavovací systém v Genius Barech sloužících jako poradny pro řešení problémů zákazníků. Tato místa jsou pro zákazníky připravena přímo v Apple Storech. Několik let fungující systém „kdo dřív příjde, ten dřív bere“ (lépe řečeno, ten jen dříve odbaven pro řešení svého problému), bude nyní změněn a rozdělen podle závažnosti daného problému.
Spokojenost by tak měla být u většiny zákazníků potřebující odbornou pomoc ze strany Applu. V praxi to bude fungovat tak, že zákazník příjde do Apple Storu a bude zařazen do pořadníků s důležitostí svého problému. Nejdůležitější případy se tak budou řešit přednostně a méně závažné problémy budou odloženy maximálně o několik hodin. Zákazník po nahlášení svého problému bude ihned informován za jak dlouho si má vyzvednout své zařízení, nebo v jakou hodinu si má přijít pro radu. O veškerém dění bude zákazník upozorňován SMS zprávou od pracovníků Apple Storu.