8-icon-big-reklamaceTak jak už jsme zvyklý u Applu, společnost opět potvrdila svojí spolehlivost ve spotřebitelském průzkumu, který se zabýval počítačovou podporou. Apple v tomto průzkumu znovu obdržel nejvyšší hodnocení.



Tentokrát se testovala telefonická a online podpora a ze čtyř Mac uživatelů, kteří mají AppleCare byla všem čtyřem nápomocná technická podpora a pomohla jim vyřešit jejich problémy. Apple si udržuje svoje vysoké hodnocení a spokojenost zákazníku od té doby, kdy začal spotřebitelský průzkum, což je od roku 2007. To se bohužel nedá říct o podpoře systému Windows. Pro srovnání podpory, bylo čtyřem ze šesti uživatelů systému Windows nápomocná podpora jen z poloviny předloženych otázek. Další dvě společnosti, Dell a Lenovo mělo skóre trochu lepší, a to 61% spokojenosti.

Průzkum byl prováděn, spotřebitelskou podporou národního výzkumného střediska na začátku současného roku a bylo dotázaných 3 200 počítačových uživatelů. V jedné oblasti byl přeci jen Apple poražen, v délce telefonní a online podpory. Apple nabízí pouze 90 dní telefonní a online podpory se zárukou zařízení jednoho roku, ale vetšina PC prodejců nabízí podporu celého roku. Samozřejmě prodejci nabízejí rozšíření záruky, jako třeba Apple se svým AppleCare, ale za to si řádně připlatíte.

image