Analytik z KGI Ming-Chi Kuo vydal zprávu pro investory o zpomalení prodeje Apple Watch. Kuo očekává celkový prodej hodinek okolo 15 milionů kusů. To je stále obří číslo, protože za celý minulý rok se prodalo všech chytrých hodinek a náramků přibližně 5 milionů. Zájem o Apple Watch se údajně snížil o 20%.
KGI udělalo průzkum a nejvíc hodinek se dodá v červnu. Spousta zákazníků, kteří si hodinky předobjednali ale dosud je nedostaly, by právě v červenci je měli získat. Kuo poznamenává, že 80% objednávek tvoří větší hodinky s 42mm displejem.
„Dozvěděli jsme se, že 42mm Apple Watch představují 60-70% produkce. Nicméně, doba přepravy 38mm modelů je dřívější ale obecně jsou starší než 42mm. Věříme, že je to proto, že poptávka po 38mm hodinek je výrazně nižší než u 42mm. Odhadujeme, že 42mm modely tvoří 80% tržeb.“
Kuo k závěru poznamenal o možném potenciálu hodinek, který může být stejný jako v případě iPhonu. I když mají v některých oblastech mezery a to hlavně v nedostatku „killer apps,“ tedy v aplikacích po kterých uživatelé touží.