Kalifornská společnost na svých amerických stránkách uveřejnila novou kampaň s názvem „Proč iPhone“, neboli „Proč není nic takového, jako iPhone“. Ve čtrnácti bodech Apple popisuje v čem se jablečný telefon liší od konkurentů. Každý důvod v rámci kampaně Apple blíže líčí v krátkém odstavci, kde najdete více podrobností.
Kampaň nás seznamuje a zdůrazňuje ty nejpodstatnější informace o iPhonu, jako je velmi kvalitní fotoaparát, přes 1,5 miliónů aplikací na App Storu, operační systém bez malwaru, vysoké zabezpečení pomocí technologie otisků prstů Touch ID, iMessage, Apple Pay, aplikace Zdraví sledující tělesné hodnoty a v neposlední řadě možnost přizpůsobení si telefonu pomocí funkcí jako VoiceOver, apod.
Pokud se dostanete až k předposlednímu bodu, zobrazí se vám tlačítka s výzvou ke koupi iPhonu, s pomocí, jak přejít z Androidu na iOS a odkaz na více informací.