apple_music_hudba_iconOd chvíle, kdy byla spuštěna 30.6.2015 nová služba Apple Music s Beats 1 rádiem jsou s aplikací Hudba jenom problémy. Samotné Apple Music funguje skvěle po zvolení individuálního nebo rodinného tarifu, můžete poslouchat různá rádia, přehrávat playlisty vašich oblíbenců atd. Kam se však poděla původní hudba nahraná do zařízení?



Hudba, kterou jste si importovali z vytvořených playlistů v iTunes je najednou dostupná pouze pokud jste na Wi-Fi nebo připojení k mobilním datům. Už několikátý den zkoušíme (iPad s nainstalovaným iOS 8.4 a iPhone 6 s nainstalovaným iOS 9 beta 2) zprovoznit hudbu, kterou jsme dříve poslouchali právě přes nahranou knihovnu z iTunes. Popravdě co si budeme povídat, stále všude není to růžové pokrytí LTE a 3G jak nám operátoři rádi uvádějí.

V případě, že si chcete přehrát hudbu se vám potom objevuje následující chyba.

unnamed

Hudbu jsme několikrát zkoušeli odebrat (odstranit) přes iTunes a znovu knihovny synchronizovat do zařízení a výsledkem je pouze to, že to občas pustítě a občas ne.

Testovali jsme různé možnosti např. odebrání Apple Music Connect. Nastavení > Obecné > Omezení > Zapnutí omezení (zadáte 2x své heslo) > Vypnete položku Apple Music Connect. Ovšem tato možnost pomohla pouze v případě iOS 8.4, kdy jsme konečně měli opět své playlisty z iTunes dostupné v zařízení i v Letovém režimu, tedy bez Wi-Fi a mobilních dat. Každopádně se vám vypne položka @Connect a budete mít konečně přístupnou zase svojí hudbu nahranou v iOS zařízení z iTunes playlistů.

chyba

Vývojáři s iOS 9 beta 2 tuto možnost v nastavení omezení pro deaktivaci Apple Music Connect nemají, takže stále musejí čekat na 3. beta verzi s redesignem celé aplikace Hudba přizpůsobené pro více položek ve spodní liště. V opačném případně jim prostě aplikace Hudba s playlisty z iTunes nefunguje jak má a nepustí si nic.

chyba_2