Facebook dnes do své iOS Messenger aplikace přidal novou funkci, která umožňuje uživatelům nechat si zaslat updaty ohledně své rezervované letenky.
První „instant messaging bot“ zpřístupnila holandská společnost KLM Dutch Airlines pro své zákazníky, kteří si rezervovali letenky skrze oficiální internetové stránky. Bot je navržet tak, aby zákazníkům dodával nejen jejich itineráře, palubní lístek, a check-in potvrzení, ale i případné informace ohledně zpoždění letů. Jednou z možností je také promluvit si s lidksým zaměstancem KLM.
Začátkem tohoto roku TechCrunch oznámil, že Facebook nabízí vývojářům svůj Messenger SDK aby tak mohl nabízet více nápomocných botů ve své aplikaci. Podle zpráv se Facebook tímto krokem snaží napodobit více ke svým asijským protějškům jako jsou WeChat a Line, jehož uživatelé mohou kontaktovat příslušné účty aby si tak zakoupili třeba lístek do kina a zaplatit účty.
V prosinci 2015 společnost Uber oznámila integraci s Messengerem přes novou dopravní funkci, která umožňuje zákazníkům rezervovat taxi a přijímat živé aktualizace.