ios 7 mail iconApple na kvalitu svých služeb dbá a jde mu opravdu o to, aby nabídl to nejlepší i při obyčejné podpoře. Už v samotné odpovědi u podpory se vám věnuje vyloveně jeden pracovník, který se s vámi snaž dojít k řešení a nepřestane, dokud se problém nevyřeší.



O několik dní později vám přijde i mail s odkazem na dotazník, ve kterém pomocí několika otázek typu „Jak jste byl spokojen s rychlostí a kvalitou reakce?“ společnosti pomůže.

V mém případě šlo o poměrně drahou aplikaci, kterou jsem na App Store zakoupil, ovšem po spuštění se ukázalo, že vůbec neplní funkce, které v popisu slibovala. Po obrácení se na podporu Applu s žádostí o vrácení peněz mi peníze opravdu přišly a aplikace byla dokonce smazána z App Store (tímto se vývojářům omlouvám, ale mají dělat kvalitnější aplikace)

apple support apple supprt