Před pár týdny napsal James Pinkstone na svůj blog, že Apple Music a iTunes Match smazalo jeho hudební knihovnu, ve které bylo 122 GB osobní hudby. Příspěvek nastartoval vlnu spekulací o tom, zda to bylo úmyslné ze strany Apple Music.
Společnost Apple se vyjádřila, že šlo o chybu z jejich strany a že se pokusí problém vyřešit. Pinkstone dnes napsal na svůj blog, že ho doma navštívili dva technici, Tom a Ezra, aby se pokusili problém vyřešit.
Ještě předtím, než k němu technici dorazili mu Apple prý sdělil pár věcí. Amber z Apple podpory Jamesovi řekla, že za smazání jeho hudební knihovny má zodpovědnost společnost a že chyba tedy nebyla na straně uživatele.
Inženýři strávili v Pinkstonově domě celý den a snažili se problém vyřešit a zjistit příčinu. James měl celý den používat Apple Music stejně tak, jako tomu bylo v minulosti. Bohužel se ale nakonec nepodařilo problém obnovit. Naštěstí, včerejší aktualizace iTunes s verzí 12.4 obsahuje ochranu uživatele před podobným smazáním hudebního obsahu.