badge_appstore_alertV americké ekonomice je pouze 1 % lidí, kteří mají většinu příjmu. Jak je ovšem vidět, podobný „problém“ může nastat i v úplně odlišné ekonomice a přesně to se také stalo, jelikož pouze 1 % vydavatelů generuje v App Store většinový příjem.



Sensor Tower v potaz počítala veškeré vydavatele, kteří mají alespoň jednu zpeněženou aplikaci, která je volně na App Store k dostání. Počet stažení byl porovnán s odhady pro vydavatele aplikací na vrcholu žebříčku a to ve všech kategoriích – placené, zdarma a nejvíce výdělečné.

Ze všech těchto kategorií aplikací a her byly vypracovány nejvyšší možné počty stažení s předchozími nejprodávanějšími aplikacemi všech vydavatelů jako se Supercell, známý především díky své hře Clash of Clans. Ukázalo se, že se aplikace instalují na obě hlavní zařízení – iPhone a iPad v dosti podobném počtu a ani jedno tak není něčím zvýhodněné.

16856-13924-ios-publisher-revenue-breakdown-l

Zdroj: appleinsider.com