Facebook se posledních pár let opravdu intenzivně zaměřuje na reklamu, takže byla jen otázka času, než se dostane do jeho nejpoužívanější aplikace – Messengeru. Ještě před pár týdny se reklama zobrazovala pouze uživatelům z Thajska a Austrálie, kde společnost testování začala. Už nyní ale začíná „provoz“ po celém světě.



Není se čemu divit – Facebook Messenger má 1,2 miliardy měsíčních návštěvníků po celém světě, takže se jedná o opravdu silnou inzertní službu.

Samotná reklama vás ovšem nebude otravovat uprostřed konverzace, jak je tomu například u některých her. Primárně se bude zobrazovat mezi příchozími zprávami s vašimi přáteli, tedy na hlavní obrazovce. Hlavním cílem bude přímo koupit výrobek nebo začít komunikaci s firmou, která výrobek nabízí. Kdy přesně se reklamy objeví u všech uživatelů není jasné, stoprocentně se však tak stane do konce roku.

Zdroj: 9to5mac.com