Apple byl tento rok označen za nejvzácnější světovou značku v žebříčku Interbrand pro rok 2017 v kategorii „Nejlepší globální značky“.
Ocenění Apple Interbrand se zvýšilo o tři procenta a na $ 184,15 miliardy zachytilo Google ($ 141,7B), Microsoft ($ 80B), Coca-Cola ($ 69,7B), Amazon ($ 64,8B) a Samsung ($ 59,3B). Společnosti Apple a Google společně zastávají dvě nejvyšší pozice již několik let, ale pozice #3 společnosti Microsoft je nová a přichází, díky dvojcifernému procentnímu růstu.
Ačkoli se Apple potýkal s prvním meziročním poklesem tržeb v roce 2016 kvůli zhoršení prodeje iPhone, společnost se během prvního čtvrtletí roku 2017 ujistila o nových výnosech a udržuje své prodejní tempo po celý rok.
Apple nebyl zařazen mezi pět největších kategorií růstových značek – Facebook (48%), Amazon (29%), Adobe (19%), Adidas (17%) a Starbucks (16%).
Spolu s Interbrandem nabízí žebříčky řada dalších společností, jako je Forbes, kde Apple často zabere první místa.