Apple Watch v posledním čtvrtletí tvořili téměř polovinu trhu v prodejnosti mezi smartwatch. Podle odhadů to bylo 49,6%, jako další se umístil Samsung s 11%, Garmin 9,30%, Continental Wireless 7,50%, Fosil 4,80% a ostatní značky 17,80%.



Odhad firmy IDC tvrí, že prodej Apple Watch dosáhnul 3,4 milionů prodaných kusů, což je mnohem více, než vůdce v počtu prodaných smartphonů, společnosti Samsung (odhadem 800.000 smartwatch). Garmin na třetím místě dosáhnul zhruba 600.000 prodaných kusů. Fossil zhruba 300.000 prodaných kusů a Xiamo 100.000 kusů.

Hlavní výhodou je, že Apple nehrozí prodej Apple Watch, jako tomu je např. u iPhonů, iPadů a Maců. Místo toho však Apple má svojí vlastní kategorii „ostatní produkty“, kam patří Apple TV, AirPods, EarPods, Beats, iPod a Apple Watch.

Apple zaznamenal v posledním čtvrtletí tržby ve výši 2,7 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 23 procent.

Zdroj: macrumors.com