Průzkum společnosti Kantar poskytl pohled na HomePod ze strany zákazníka a podíval se na to z obou stran mince. HomePod je velká příležitost pro rozšíření Apple Music a tím i nové zákazníky, kteří třeba využili 3 měsíce zdarma, ale pak deaktivovali předplatné.



Podle průzkumu ve Velké Británii projevilo zájem o HomePod od Applu 130.000 Britů, ale dříve u Amazonu Echo to bylo 500.000 Britů. Apple přichází na trh v době, kdy společnosti jako jsou Google, Amazon a Sonos mohou začít prodávat novou generaci těchto produktů, které budou vycházet z prvních generací.

Pouze 12,6% zákazníků využívající hlasové ovládání a Apple Music vlastní chytrý reproduktor od jedné z konkurenčních značek. Takže zaměření na trh je menší, než se původně domnívalo.

Další nepříjemnou překážkou může být i Spotify, pokud zákazníci využívají tuto streamovací službu a vyhovuje jim více, než Apple Music, tak budou hudbu na HomePod moci přehrávat pouze přes AirPlay 2. Přímá podpora pro Spotify na HomePodu chybí. Předělávat celou knihovnu, oblíbené playlisty, interprety a skladby do Apple Music se může stát celkem otravnou záležitostí.

Zdroj: 9to5mac.com