Zaplatíte měsíční předplatné typu „vše v jednom“, abyste získali přístup ke službám, jako je Apple Music a extra iCloud, spolu s běžnými aktualizacemi produktů? Nový iPhone každý rok, nový iPad každý druhý rok, nový Mac každé tři roky?



Apple by mohl dokázat v tomto modelu předplatného velké věci. Chce-li Apple udržet tržby v rostoucím objemu za služby, tak má možnost spojovat hardware (produkty) a služby do předplatného, říká analytik. Základním problémem je, že společnost Apple soutěží o zákazníky ze společností, jako je Amazon – která přitahuje lidi do svého ekosystému s členstvím Prime a levnými zařízeními.

Analytik Ben Bajarin říká: Vezměte si příklad AirPods – Lidé, kteří je vlastní, mají větší pravděpodobnost, že se přihlásí k hudební službě, včetně Apple Music, protože AirPods usnadňují a pohodlnější poslech audio obsahu. Navíc Apple má procento ze zaplacené částky i v případě, kdy si posluchač předplatí např. Spotify. HomePod je dalším produktem pro podporu hudebních služeb.

Pro zákazníky by to znamenalo možnost mít vždy aktuální model. Na druhé straně by to snížilo flexibilitu, abyste se mohli sami rozhodnout, které nové modely jsou k nákupu atraktivní.

Zdroj: 9to5mac.com, appleinsider.com