Společnost Spotify plánuje začít obchodovat na burze v New Yorku pod názvem SPOT, informuje CNBC. Podle Spotify má streamingová hudební služba k 31. prosinci 2017 159 milionů aktivních uživatelů.



A  také 71 milionů prémiových předplatitelů, což Spotify tvrdí, že je téměř dvojnásobek než Apple Music. Od poslední aktualizace na začátku února Apple Music uváděl 36 milionu uživatelů. Spotify říká, že počet prémiových předplatitelů vzrostl meziročně o 46 procent a počet aktivních uživatelů se meziročně zvýšil o 29 procent. Společnost získala v roce 2015 2,37 miliardy dolarů, 3,6 miliardy dolarů v roce 2016 a 4,99 miliardy dolarů v roce 2017, ale v roce 2017 zaznamenala ztrátu ve výši 1,5 miliardy dolarů.

„Mnoho hudebních služeb má velké katalogy, ale domníváme se, že Spotify je odlišná od ostatních služeb, protože poskytujeme uživatelům mnohem personalizovanější zážitek. Máme rozsáhlou a rostoucí základnu uživatelů, což nám umožňuje neustále se zlepšovat.“ „Tyto informace využíváme k vytvoření osobnějšího a poutavějšího zážitku pro každého uživatele naší aplikace.

Věříme, že tato personalizovaná zkušenost je klíčovou výhodou před konkurencí, protože uživatelé mají radši aplikaci, která odráží jejich nálady a aktivity v reálném čase,“ dodala společnost. Společnost Spotify plánuje rozšiřovat své podnikání tím, že investuje do výzkumu a vývoje, proniká na stávající trhy, vstupuje do nových geografických oblastí, dále investuje do svých reklamních aktivit a rozšiřuje svůj hudební obsah.

Zdroj: macrumors.com