Inteligentní reproduktor společnosti Facebook bude údajně vydán v říjnu, tvrdí nová zpráva. Vstup sociálního giganta na trh reproduktorů, který je již domovem HomePod, Amazon Echo a Google Home, byl údajně zpožděn několik měsíců v důsledku skandálu Cambridge Analytica.



Společnost Facebook původně plánovala představit svůj konkurenční produkt na květnové konferenci F8. Nicméně dospěla k závěru, že vydání produktu, který shromažďuje údaje uvnitř vašeho domova, nemusí být právě teď nejlepším nápadem. Proto byl odložen. Předchozí zpráva tvrdí, že cílem společnosti Facebook je vydat v roce 2018 ne jeden, ale dva inteligentní reproduktory. Oba údajně budou mít dotykovou obrazovku o rozměrech 15 palců, podobně jako Amazon Echo Show.

Budou nastaveny jako zařízení pro videochat a sociální funkce. Jeden z reproduktorů s kódovým označením Portal údajně bude mít rozpoznávání obličeje pro identifikaci uživatelů pomocí širokoúhlého objektivu a také pro hlasové příkazy. Zatímco je logické, že by Facebook chtěl být součástí lukrativního inteligentního trhu reproduktorů, nejsme si jisti, zda je to dobrý nápad díky spoustě otázek, které již existují o tom, jak moc vás aplikace Facebooku sleduje.

Zdroj: cultofmac.com