Linus Sebastian, který provozuje oblíbený youtube kanál Linus Tech Tips, pro jedno své video zcela rozebral iMac Pro. Ve videu šlo o představení jednotlivých komponentů.



Při tom byl iMac Pro poškozen zaměstnanci studia, a to tak, že přestal fungovat. Linus se tedy rozhodl navštívit Genius Bar s tím, že si opravu zaplatí. Žádost opravy však byla zamítnuta. Proč?

Apple uvedl, že nemá dostatek náhradních dílů, a tak zařízení iMac Pro nemůže být opravováno, i když společnost produkt prodává. Skutečně jde o nedostatek náhradních dílů a ne o zásady Apple?

Podmínky oprav totiž hovoří jasně. Apple neopravuje produkty poškozené u neoprávněné úpravě, nesprávné instalaci a přístroje se špatnou údržbou.

Linus ve svém videu uvedl, že si je vědom politiky Apple. Stejně tak jako omezené jednoleté záruční doby. Podle něj však mělo dojít k opravě iMac Pro, pokud zaplatí mimo-záruční poplatky. Lidé na video reagují smíšenými komentáři.

Zdroj: macrumors.com