Přestože se to nemusí na první pohled zdát, výrobce nejlepších sportovních kamer GoPro, na tom není úplně nejlépe a společnost lze tak přirovnat k potápějící se lodi. Zatímco v roce 2014 byla odhadovaná cena firmy více než 3 miliardy dolarů, nyní rapidně klesla a je vyčíslena pouze na 700 milionů dolarů.
GoPro vyrábí velmi kvalitní výrobky, které se ovšem stávají spíše její zkázou. Lidé jsou se staršími modely nadále spokojeni a jejich neochota kupovat nové se tak na financích firmy projevuje. Důvodem je samozřejmě i levnější konkurence.
Objevila se zároveň informace, že GoPro už hledá někoho, kdo by ji jako společnost koupil. Na obzoru je přitom údajné Xiaomi, které se poslední dobou stává velkou konkurencí pro všechny Android telefony.
Pro čínského výrobce by nákup poskytoval jednu velkou výhodu – prostor, který v USA sportovní kamery GoPro mají v obchodech. Xiaomi by tak získalo i větší důvěru u západních zákazníků.