Společnost Apple dnes zahájila novou reklamní kampaň zaměřenou na počítače Mac, která nesla slogan „Behing the Mac“, tedy v překladu „Za Mac“ a vyzdvihla trojici tvůrců, kteří používají Macy k „dělání něčeho krásného“. 



V seriálu jsou čtyři reklamy, z nichž první je uveden v článku „Příběh umělce“ od Davida Johnstona, který zobrazuje řadu lidí, kteří používají počítač Mac jako součást svého kreativních procesů. 

https://www.youtube.com/watch?v=dar_brj8zdw&ab_channel=Apple

Další tři reklamy se zaměřují na konkrétní uživatele Mac z různých oborů: 

– Fotograf a advokát pro postižení Bruce Hall, který je právně nevidomý, používá Mac a iPhone, aby pomohl „vidět věci, které byly vždy mimo dosah“. Některé práce Hallova díla jsou součástí stálé sbírky knihovny Kongresu USA. 

https://www.youtube.com/watch?v=IPv9jFWhzGE&ab_channel=Apple

– Hudební umělkyně Grimes používá Mac od začátku až do konce, aby napsal celou svojí hudbu, upravovala hudební videa a vytvořila digitální umění pro své singly. 

https://www.youtube.com/watch?v=eRl5wi8JCnA&ab_channel=Apple

– Vývojář aplikací Peter Kariuki z Rwandy použil svůj Mac pro kód aplikace SafeMotos pro připojení cestujících s bezpečným řidičem taxíku motocyklu. Aplikace monitoruje motocyklisty na cestě, aby „zjistila nebezpečné jízdní návyky a pomohla jim stát se lepšími řidiči.“ 

https://www.youtube.com/watch?v=QAM2lqbPElU&ab_channel=Apple

Společnost Apple tuto kampaň zdůraznila na své domovské stránce a sekci Mac na svých internetových stránkách.