Mezinárodní festival tvůrčí činnosti Cannes Lions nedávno skončil a všichni vítězové soutěže byli ohlášeni. Apple má historicky významnou účast na tomto festivalu. Ceny udělené během týdenního festivalu jsou jedny z nejžádanějších v průmyslu.
V letošním roce Apple získal dvě z nejlepších ocenění Cannes. Jak Today at Apple – program společnosti -, tak i reklama na HomePod „Welcome Home“ byla oceněna Grand Prix. Kromě této ceny získala reklama „Welcome Home“ také dva Zlaté Lvy, dva Stříbrné Lvy, Bronzového Lva a byla zařazena do výběrového řízení na řadu dalších ocenění, a to především v oblasti filmového řemesla. Začátkem tohoto roku jsme mohli vidět rozsáhlý zákulisní pohled na tvorbu reklamy. V červnu vyhrála na výstavě AICP cenu za vynikající kvalitu reklamy.
https://youtu.be/305ryPvU6A8
Tor Myhren, VP Marketing Communications at @Apple, introduces the Innovation Lions for 2018 at #CannesLions pic.twitter.com/IJIaDl7RtM
— LIONS | The Home of Creativity (@Cannes_Lions) June 21, 2018