Sdílejte

Rozšířená realita se stává velkou částí nových systémů iOS. Ani letos svému ARKitu nezapomněl Apple na WWDC věnovat nemálo času. Jde tak vidět, že Apple skutečně toto odvětví zajímá a má snahu jej v budoucnu ještě více rozvíjet. ARKit je již nyní stabilní platforma pro budování aplikací podporujících rozšířenou realitu. Jak si ale poradí v pomyslném souboji s ARCore od Googlu? To se rozhodli otestovat redaktoři serveru Apple Insider.



Redaktoři otestovali oboje AR platformy na dvou pomyslných vlajkových lodích – iPhonu X a na opačné straně na Samsungu Galaxy S9. Testovány byly hned na několika aplikacích i hrách, mezi kterými nechyběl například IKEA Place, Insect Invaders, Kings of Pool a některé měřící aplikace. Výsledek?

Galaxy S9 měla skoro ve všech testovaných aplikacích i hrách problém s rozpoznáním velkých ploch, zatímco iPhone X stejné plochy rozpoznal téměř instantně a bez jakéhokoliv problému. A když se sken plochy na Galaxy S9 povedl, sledování objektů potom naprosto selhalo. Z celého seznamu testovaných aplikací a her, kterých bylo celkem 9, fungoval ARCore správně v podstatě jen ve dvou. Pokud se to však povedlo, vše již fungovalo jak mělo včetně správného vykreslování stínů. Na celé video testů se můžete podívat níže.



Chcete podpořit autora článku nebo magazín AppleNovinky.cz?

Nově máte možnost libovolného a dobrovolného finančního příspěvku prostřednictvím PayPal, kryptoměn Bitcoin a Litecoin.