Prodeje smartphonů v ostrém poklesu se společnost LG se snaží v televizní reklamě zaměřit na iPhone a to pouze pro vzrušující pocit ze své nové vlajkové lodi LG G7 ThinQ. Komerční reklamu představuje herečka Aubrey Plaza a ukazuje město, ve kterém všichni používají právě LG, aby přesvědčili uživatele iPhonu (Ryana), aby se také přepnul do ThinQ.



Zatímco reklama přímo Apple ani iPhone nezmiňuje, iPhone je zřejmě zdrojem frustrace Ryana a firmy LG. Existují dokonce záběry o životnosti baterie, zpomalení operačního systému a zdánlivě neustálé aktualizace OS. Přesně takové důvody v reklamě také zazní.

Reklama byla na YouTube zveřejněna společností LGUSAMobile dne 15. června 2018. LG  není první, kdo používá marketing v konkurenčním boji s narážkou na iPhone. Společnost Samsung často ukazuje Apple ve svých reklamách a dělá si srandu ze všeho, od řád před Apple Story, až po reokurující postavu a lidmi s vystříhaným zářezem jako má iPhone X.

https://youtu.be/DQ0sDNPcoO0

Zdroj: cultofmac.com