Apple Business Chat je platforma automatizovaných odpovědí v iMessage a ta se nyní rozšiřuje o 10 další zemí včetně států v Evropě. Nově bude dostupná Austrálii, Kanadě, Francii, Německu, Hongkongu, Itálii, Singapuru, Japonsku, Švýcarsku a Velké Británii. Tato funkce byla zahájena ve Spojených státech počátkem tohoto roku.



Mezinárodní expanze se shoduje s třiceti dalšími podniky, které v současné době přijaly Apple Business Chat po celém světě, přidáním 15 značek ve Spojených státech, které používají platformu, která zůstává v beta verzi.

Například, luxusní módní značka Burberry je integrována s Apple Business Chat po celém světě, aby klientům umožnila ověřit dostupnost v blízkosti předmětů, klást otázky o velikosti a vhodnosti oděvu a příslušenství a získat pomoc při zadávání objednávky. Zákazníci se mohou také seznámit se speciálními událostmi, jako jsou módní přehlídky. 

Severní Amerika

  • 1-800 Kontakty
  • DIRECTV NOW
  • Hotely Fairmont, včetně Claremont Club & Spa v Berkeley
  • Hotely v městě Kimpton
  • Čerstvě
  • Mall of America
  • Macerich malls, včetně Scottsdale Fashion Square a Santa Monica Place
  • Pánské oblečení
  • Jos A. Bank
  • Overstock.com
  • Quicken půjčky
  • West Elm
  • Hendrick Automotive Group
  • Skupina Lithia
  • SnapTravel (USA a Kanada)

Celosvětově

  • Burberry (celosvětově)
  • matchesfashion.com (Velká Británie)
  • NH hotely (Evropa)
  • nPower (UK)
  • Robins & Day (Velká Británie)
  • buddybank (Itálie)
  • Engie (Francie)
  • La Redoute (Francie)
  • AXA Insurance (Švýcarsko)
  • Swisscom (Švýcarsko)
  • Vodafone (Německo)
  • Credit Suisse (Hongkong a Singapur)
  • Telstra (Austrálie)
  • Harvey Norman (Austrálie)
  • KDDI (Japonsko)