Společnost Apple, která oficiálně začala 21. září prodávat nové modely iPhonů Xs a Xs Max se nyní začíná zabývat zprávami, že někteří se zákazníků těchto modelů mají problémy s připojením LTE.



Podle jednoho majitele iPhonu Xs Max, společnost Apple provádí informační program s některými zákazníky, kteří mají nové zařízení a kteří mají problémy s připojením LTE. Společnost Apple jej požádala, aby si do svého iPhonu Xs Max nainstaloval záznamník základního pásma, kterým budou sledovat jeho mobilní spojení a budou tak moci zjistit, zda existují nějaké vážné problémy, které je třeba vyřešit. Mnoho dalších majitelů nových iPhonů byli společností Apple při řešení tohoto problému požádáni o poskytnutí protokolů zařízení jejich inženýrům.

Majitelé iPhonů Xs a Xs Max si začali stěžovat na problémy s připojením a signálem LTE krátce po zakoupení telefonu. Mnoho uživatelů zjistilo znatelné rozdíly v příjmu mezi modely iPhone Xs a staršími iPhone, jako iPhone 8 a iPhone X. Zatímco někteří zákazníci si stěžovali na slabé připojení a pomalé rychlosti, jiní si všimli naopak zlepšení připojení LTE.

Mnoho z prvních stížností pocházelo od uživatelů Verizon, což naznačuje, že existují možná problémy firmwaru s nosiči, které je třeba vyřešit, ale není jasné, zda je firmwarový nosič může za takový rozsah problému.

V posledním iOS 12 .1 beta Apple aktualizoval firmware modemu v iPhone na verzi 1.01.20-1, od 1.01.12 v iOS 12. V síti Verizon iOS 12.1 aktualizuje také nové 33.5.6 firmware nosiče.

Aktualizace firmwaru modemu jsou rutinní součástí hlavních verzí .1 iOS, takže ještě není jasné, zda nový firmware konkrétně řeší problémy, které zákazníci mají s připojením LTE.

Na diskuzních fórech zákazníci říkají, že iOS 12.1 opravdu přináší určité zlepšení. Jeden z uživatelů napsal, že po aktualizaci se mu zdvojnásobila rychlost LTE. Jiní uživatelé však uvádějí, že aktualizace jejich problém s připojením LTE neřeší.

Bez ohledu na to, zda byla oprava zařazena do aktualizace iOS 12.1, společnost Apple bere zprávy o problémech s připojením LTE vážně a zkoumá, co v této věci může dělat. Pravděpodobně tento problém souvisí pouze se softwarem.

Zdroj: macrumors.com