Instagram testuje funkci, která by umožnila sdílení údajů o poloze shromážděných společností Instagram s Facebookem, uvádí TechCrunch. Funkce Historie polohy, která je testována, naznačuje, že data shromážděná při zapnutí služby v aplikaci Instagram budou použity k podpoře cílení reklam na Facebooku.
„Funkce umožňuje službám Facebooku, včetně Messengeru, vytvářet a používat historii přesných míst přijatých pomocí služeb určování polohy na vašich zařízeních.“ Byla objevena společností TechCrunch, která se často zabývá novými funkcemi, které Instagram testuje. Historie polohy na Instagramu shromažďuje souřadnice GPS, i když se aplikace nepoužívá, a přidává je do protokolu aktivit na Facebooku. Historie polohy je nastavení, které umožňuje službě Facebook vytvářet historii přesných míst přijatých pomocí služeb určování polohy ve vašem zařízení.
Když je Historie polohy zapnutá, bude společnost Facebook periodicky přidávat vaše aktuální přesné umístění do historie polohy, a to i v případě, že aplikaci Instagram opustíte. Můžete v aplikaci toto nastavení kdykoliv vypnout. Historie polohy vám pomůže prozkoumat to, co je kolem vás, získáte relevantnější reklamy a pomáháte zlepšit službu Facebook. Tato služba je ve výchozím nastavení aplikace Instagram vypnuta.
Zdroj: macrumors.com