Společnost Adobe Analytics včera zaznamenala rekordní online prodeje ve výši 1,75 dolarů od 17:00, což znamená, že celkový výdaj včerejšího online prodeje by mohl dosáhnout hodnoty 3,7 miliardy dolarů, jakmile budou všechna data zpracována.
Na základě údajů z Adobe Analytics jsme viděli prodej ve výši 1,75 miliardy dolarů již od 17:00 ET na Den díkůvzdání, což představuje nárůst o 28,6%. Očekáváme, že prodej dosáhne rekordních 3,7 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 29% od roku 2017. Také očkáváme, že v období od 11/1 do 11/22 hodin bude na internetu vynaloženo 38,0 miliardy dolarů, což představuje 18,6% růst za rok. Všech 21 dní v listopadu přineslo přes 1 miliardu dolarů, přičemž 2 dny přinesly více než 2 miliardy dolarů. Další zajímavostí bylo procento lidí, kteří používají své telefony k nákupu.
Poprvé se většina online nákupu na Den díkůvzdání uskutečnila pomocí mobilních telefonů – 54,4%, ve srovnání s loňským 46,1%. Z dřívějších zpráv víme, že na iPhonu se provádí více Vánočních nákupů než pomocí jakéhokoliv jiného zařízení. Nicméně, dražší nákupy byly uskutečněny z notebooků a stolních počítačů, takže stále přinesly největší výnos. Podíl prodeje z počítačů a tabletů klesl meziročně (stolní počítače na 36,5% oproti 44,3% v roce 2017, tablety o 9,1% oproti 9,6% v roce 2017). Pokud jde o tržby, chytré telefony zaznamenaly 36,7% podíl na prodeji (počítače 52,8%, tablety o 10,5%), a to v porovnání s 29,1% v roce 2017.