Instagram testuje novou funkci Fundraiser, která by uživatelům umožnila darovat peníze různým neziskovým organizacím prostřednictvím svého příběhu. V podstatě uživatelé budou moci vyhledat neziskové organizace a přidat je do svého příběhu.



Odtud mohou jiní uživatelé darovat peníze prostřednictvím příběhu této osoby. Ve svém prohlášení společnost Instagram potvrdila, že testuje tuto funkci a že doufá, že ji zpřístupní všem uživatelům později v tomto roce. „Instagram vás přivede blíže k lidem a věcem, které milujete. V letošním roce budou moci lidé darovat peníze a pomáhat podporovat neziskové organizace, které jsou pro ně důležité, prostřednictvím příběhu na Instagramu. Jsme rádi, že tuto možnost přineseme našim uživatelům a v nadcházejících měsících budeme sdílet další informace“. Jak zdůrazňuje TechCrunch, takové dárcovské funkce vyžadují, aby uživatelé zadali podrobnosti o své kreditní kartě. To znamená, že přidáním funkce Fundraiser ke službě Instagram získá Facebook přístup k milionům čísel kreditních karet, které by mohly být použity i v jiných funkcích pro nákupy.

Zdroj: 9to5mac.com