Analytik Tim O’Shea nedávno zveřejnil novou výzkumnou zprávu, která se zabývá dopadem přicházejícího televizního vysílání společnosti Apple na celkové finanční výnosy společnosti.

Reklama

Podle O’Shea, i když Apple ocenil službu za 15 dolarů měsíčně, výsledné příjmy by byly nedostačující. O’Shea předpovídal, že kdyby se Apple mohl do roku 2023 dostat na 250 milionů předplatitelů, získal by příjmy ve výši 13,5 miliardy dolarů a to by činilo zhruba 5 % celkového příjmu. 

Nejen to, ale 250 milionů předplatitelů za čtyři roky, je velkorysá předpověď, vzhledem k tomu, že společnost Netflix získala za 12 let a od ledna 2019 139 milionů odběratelů.  

Aby to bylo jasné, O’Shea neočekává, že Apple bude oceňovat svou streamingovou televizní službu na této úrovni, ale analytik jednoduše poskytuje scénář „co kdyby“ pro spuštění služby. Společnost CNBC předtím oznámila, že Apple nabídne své vlastní televizní pořady zdarma majitelům zařízení Apple a nové zprávy naznačují, že uživatelé budou moci na službu přidávat více prémiových kanálů za nějakou cenu.