Pravděpodobně uvidíte v aplikaci Pinterest větší počet personalizovaných doporučení věcí, které si budete moci koupit, jelikož společnost zvyšuje své úsilí v oblasti elektronického nakupování.



Pinterest dnes představil řadu nových nástrojů, které pomáhají společnostem prodávat své výrobky, včetně katalogů, což umožňuje, aby někdo nahrál celý svůj katalog do pinu. Předtím byla tato funkce dostupná pouze vybraným značkám, které spolupracují s Pinterestem. Bude také těžší vyhnout se tomu, aby se vám nezobrazovaly – a odlišit je od běžného obsahu. Personalizované doporučení věcí, které si můžete koupit bylo dnes aktualizováno tak, aby zobrazovalo výsledky, které se podobají vašim uloženým pinům.

Personalizované doporučení budou viditelné na domovské stránce Pinterest a v určitých štítcích. Reklamy byly zpřístupněny všem podnikům v USA, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Austrálii a na Novém Zélandu. To také bylo dříve omezeno na vybrané značky. Pinterest má 250 milionů aktivních uživatelů. V roce 2010 byla spuštěna jako webová stránka, zpočátku pouze na základě pozvánky. Aplikace pro iPhone byla spuštěna přibližně rok po spuštění webových stránek.

Zdroj: 9to5mac.com