Starbucks se svou aplikací dlouho dominoval první příčce v používání platebních služeb v USA, přestože šlo o službu specifickou pro jednoho obchodníka. Nyní se však podle nového průzkumu do čela dostává Apple Pay. O službu je přitom stále větší a větší zájem. Od posledního průzkumu mobilních plateb společnosti eMarketer používání Apple Pay vzrostlo ještě rychleji, než se očekávalo.
V roce 2019 bude mít Apple Pay v USA 30,3 milionu uživatelů, což představuje 47,3% uživatelů mobilních plateb. Doposud první Starbucks se drží na 25,2 milionech uživatelů, tedy asi 39%. Celkové výdaje prostřednictvím mobilních plateb se letos v USA přiblíží ke 100 miliardám dolarů. To znamená, že uživatel utratí v průměru 1,545 dolarů ročně za použití svého telefonu. To je o více 24% více než v loňském roce. Celkový počet lidí, kteří v USA v letošním roce používají mobilní platby, vzrostl o 9,1% na 64,0 milionů. To představuje téměř 30% všech uživatelů chytrých telefonů v USA.
Přestože používání telefonu k zaplacení zboží roste ve všech věkových skupinách, dospělí v USA ve věku 25 až 34 let jsou největší demografickou skupinou. Nejrychlejší růst je přitom mezi Američany ve věku 55 až 64 let.
Zdroj: 9to5mac.com