Příběh společnosti Japan Display pokračuje. Ne v příliš pozitivním duchu. Minulý měsíc bylo oznámeno, že záchranný plán pro firmu zase vázne. Nová zpráva naznačuje, že se může záchranný plán povést jen s pomocí Apple.



Příběh začíná v roce 2016. Japan Display zjistil, že jeho objednávky LCD dramaticky klesaly, když výrobci chytrých telefonů začali přecházet na OLED. Společnost neměla kapitál potřebný k výstavbě výrobních linek OLED, které je nákladné vytvářet, a proto potřebovala vládní pomoc ve výši 636 milionů dolarů, aby se společnost udržela nad vodou a mohla konečně investovat do OLED.

Společnost Apple podnikla neúspělou cestu k obrazovkám OLED, počínaje Apple Watch v roce 2015, následovaným dotykovým panelem na MacBook Pro v následujícím roce a poté prvním OLED iPhonem – iPhone X v roce 2017.

Apple slíbil 1,5 miliardy dolarů. Zpráva Reuters nyní naznačila, že Apple zdvojnásobí svůj plánovaný příspěvek k záchraně.