Podle Strategy Analytics společnost Apple prodala ve třetím čtvrtletí roku 2019 6,8 milionu Apple Watch. Apple nezveřejňuje prodej Apple Watch ve svých výdělcích, přičemž seskupuje zařízení do kategorie „Ostatní produkty“.



Pokud jsou údaje společnosti Strategy Analytics přesné, prodej Apple Watch vzrostl o 51 procent ve srovnání se třetím čtvrtletím minulého roku. Apple Watch zůstává daleko před hlavní konkurencí jako jsou Fitbit a Samsung. Čísla naznačují, že největším konkurentem je společnost Samsung, která ve třetím čtvrtletí prodala 1,9 milionu hodinek a získala 13,4 procenta celosvětového tržního podílu. Fitbit, který nedávno získala společnost Google, se umístil na třetím místě a má 11,3 procenta tržního podílu. Podle zprávy celosvětový trh s inteligentními hodinkami výrazně vzrostl, přičemž dodávky dosáhly celkem 14 milionů kusů, meziročně o 42 procent více.