Během posledních několika týdnů mnoho uživatelů uvedlo, že již nedostávají e-mailové potvrzení o nákupech uskutečněných prostřednictvím App Store nebo iTunes. Apple dříve pravidelně posílal potvrzení o všech nákupech uskutečněných v App Store a iTunes.



Zdá se ale, že se jedná spíše o chybu než o účelnou změnu. Rostoucí vlákno na webových stránkách podpory společnosti Apple naznačuje, že tento problém je poměrně rozšířený. Platby se uskuteční, ale uživatelé nedostávají potvrzení. To může být docela matoucí, zejména pokud máte více měsíčních odběrů. Pokud potřebujete e-mailové potvrzení pro nákupy App Store a iTunes, existuje řešení. Můžete potvrzení nastavit ručně pomocí níže uvedeného návodu.

  • Spusťte aplikaci Nastavení.
  • Klepněte na své jméno a poté na iTunes a App Store.
  • Klepněte na Apple ID a poté na Zobrazit Apple ID. Možná budete požádáni o přihlášení.
  • Přejděte na Historie nákupů a klepněte na ni.
  • Vyhledejte položku a potom klepněte na položku Celková fakturace.
  • Chcete-li zaslat e-mail, klepněte na Znovu odeslat.