Podle nové zprávy od společnosti Sensor Tower uživatelé utratili v App Store na Štědrý den rekordních 193 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 16 procent.



Uživatelé Google Play utratili přibližně 84 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 2,7 procenta. App Store‌ představoval 70 procent výdajů mezi oběma platformami, což dohromady činilo 277 milionů dolarů. Sensor Tower říká, že nárůst výdajů byl do značné míry způsoben novými majiteli mobilních zařízení a lidmi, kteří obdrželi dárkové karty ‌App Store‌, přičemž hry byly nejoblíbenějším nákupem. Přibližně 210 milionů dolarů uživatelé utratili za Hry, což představovalo 76% výnosů v obou obchodech a meziročně kategorie vzrostla o 8% z 195 milionů dolarů. Aplikace představovaly přibližně o 2 procenta více, což přineslo odhadem 67 milionů dolarů. Nejoblíbenější aplikací na Vánoce byla údajně  Tinder, která přinesla hrubý globální příjem téměř 2,1 milionu dolarů.